Костянтинівка  ІНФОрмаційна

Меню сайту
Головна » 2010 » Березень » 9 » Аналізуємо думку платників податків про діяльність ДПІ
18:14
Аналізуємо думку платників податків про діяльність ДПІ
Костянтинівською ОДПІ постійно проводиться моніторинг громадської думки про якість роботи державної податкової служби, про ступінь довіри до неї з боку населення, основних чинників, що негативно впливають на авторитет органів державної податкової служби.
Так, у 1 кварталі 2010 року Костянтинівською ОДПІ проведено вивчення громадської думки шляхом анкетування громадян під час взяття на облік суб’єктів підприємницької діяльності, проведення семінарів, лекцій, засідань "круглого столу” та у ході проведення інших заходів з платниками податків, направлених на формування податкової культури населення та встановлення партнерських взаємовідношень між платниками і податковою службою. За вказаний період в опитуванні прийняли участь 105 респондентів.
За віком – це громадяни від 18 до 60 років. Із загальної кількості опитаних 53%- підприємці, 32%-робітники , 12% - безробітні та інші категорії.
З числа опитаних 62% оцінили діяльність органів податкової служби щодо налагодження партнерських відносин з платниками податків як добру; 22% як дуже добру та 21% як задовільну.
Така оцінка діяльності пояснюється тим, що у 61% респондентів не виникає жодних проблем під час виконання податкових зобов’язань, а у 39% труднощі виникають лише іноді. Лише 5% респондентів не змогли надати відповідь на це питання у зв’язку з тим, що не стикались з ним.
87% опитаних громадян ніколи не стикались у податкових органах з випадками тяганини, грубощів, неуважності, не стояли в чергах. Лише 10% з опитаних іноді довилось стикатися з такими випадками, 8% респондентів не змогли надати відповідь, щодо вказаних випадків.
Рівень розгляду звернень громадян, платників податків органами податкової служби оцінили як якісний та своєчасний 82% опитаних, 23% не звертались зі зверненнями до податкових органів. В той же час, за роз’ясненнями податкового законодавства до податкової служби звертались майже всі опитані. 70% отримали такі роз’яснення своєчасно та на високому професійному рівні, а 14% роз’ясненнями податкового законодавства задоволені.
На думку 42% опитаних найбільш негативний вплив на авторитет податкових органів має нестабільність та недосконалість податкового законодавства. Часті зміни в законодавстві та неоднозначне тлумачення законодавчих вимог а також розбіжності із законодавчими актами інших підприємств теж негативно впливають на авторитет податкової служби. Так вважають відповідно 19%, 10% та 3% респондентів.
Серед інших чинників, що мають негативний вплив були названі важка та заплутана податкова звітність (11%); значні фінансові санкції (3%); високі ставки податків (11%) та інше. Рівень виконання податківцями своїх функціональних обов’язків оцінили на відмінно 36% опитаних, на оцінку добре – 57%, на задовільно-12%.
В порівнянні з результатами опитування, проведеного у минулому році на 2% більше опитаних надали роботі податкової служби дуже добру оцінку та на 3% більше оцінили як добру.
Рівень виконання податківцями своїх функціональних обов’язків оцінили на відмінно у 2010 році на 2% респондентів більше, ніж в минулому році. Поліпшення якості надання послуг оцінили на 5% більше опитаних у 2010році.
Костянтинівська ОДПІ і в подальшому буде працювати над удосконаленням партнерства та взаєморозуміння з платниками податків, підвищення рівня та якості надання адміністративних послуг, формування високої податкової культури у громадян.
Відділ МРР та звернень громадян
Переглядів: 527 | Додав: kogni | Рейтинг: 0.0/0
Пошук по сайту
Календар
«  Березень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Лічильник

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz