які бажають застосовувати електронну форму звітності, що для цього необхідно отримати потрібну кількість ЕЦП, підготувати і подати до податкової інспекції договір про визнання електронних документів у двох примірниках з підписом керівника, бухгалтера підприємства (підприємця) та завірений печаткою, і сертифікати відкритих ключів.
Для забезпечення можливості передачі податкових документів до ДПІ засобами телекомунікаційного зв’язку з робочого місця Платника податків повинні бути виконані такі умови:
- на комп’ютері платника податків повинно бути встановлено програмне забезпечення для підготовки податкових документів, яке формує електронний документ у вигляді XML - файлу;
- на комп’ютері платника податків повинно бути встановлено програмне забезпечення шифрування та накладання електронного цифрового підпису.
Відділ МРР та звернень громадян ОДПІ
|