Робота з розгляду звернень громадян є важливим напрямком діяльності державної податкової служби, адже закріплені Конституцією України права і свобода волевиявлення людини є основними засадами становлення демократичної, правової держави Кваліфікованому та своєчасному розгляду звернень громадян, задоволенню їх законних прав та інтересів фахівці інспекції приділяють велику увагу.
Тому, що якісний та неупереджений розгляд звернень громадян є впливовим фактором забезпечення суспільної політичної та економічної стабільності в державі.
До Костянтинівської ОДПІ протягом січня-лютого 2010 року надійшло 3 письмових звернення від громадян, в тому числі 1 скарга на дії працівника відділу податкової міліції. У своїх зверненнях громадяни порушують питання щодо особливостей діяльності приватного підприємця на єдиному податку, порушень чинного законодавства суб’єктами підприємницької діяльності міста.
Згідно затвердженого графіку особистих прийомів громадян керівництвом ОДПІ у 2010 році проведено 3 особистих прийоми громадян, в тому числі 2 виїзних. Фактів порушення посадовими особами органів податкової служби положень Закону України «Про звернення громадян» не встановлено.
Відділ МРР та звернень громадян ОДПІ
|