Костянтинівська ОДПІ доводить до відома платників податку на додану вартість, що при формуванні податкового кредиту по податковим накладним, отриманим із запізненням (в тому числі складених у різних податкових періодах, слід пам’ятати: документом, який підтверджує дату надходження податкової накладної від продавця, є лист з рекомендованим повідомленням про вручення із зазначенням на ньому відбитку календарного поштового штемпеля та отримана разом з цим листом податкова накладна з відображенням на ній дати реєстрації на штампі вхідної кореспонденції.
Тобто, лише за наявності документального підтвердження запізнення податкової накладної, платник податку - покупець товарів (послуг) повинен на дату отримання цих податкових накладних відобразити її у розділі 1 реєстру отриманих та виданих податкових накладних відповідно до Порядку ведення реєстру отриманих та виданих податкових накладних, та в рядку 10.1 розділу II "Податковий кредит" податкової декларації з податку на додану вартість.
При цьому, записи в податковому обліку про податкові накладні, які було виписано у попередніх періодах, не можуть бути прирівняними до записів про самостійно виправлені помилки, оскільки такі операції не відповідають визначенню арифметичної чи методологічної помилки.
Відділ МРР та ЗГ Костянтинівської ОДПІ
|