Протягом січня-березня 2014 року на антикорупційний сервіс «Пульс» надійшло 79 запитів від платників.
За податковим напрямком надійшла 71 інформація. У порівнянні з минулим роком ця цифра зросла на 36,5 %. Найпоширенішими були питання щодо діяльності органів Міндоходів - майже 40% та звітності та реєстрації накладних - 30%. Безпосередньо антикорупційної тематики стосувалося 4 звернення.
Щодо роботи митних органів з початку поточного року до «Пульсу» надійшло 8 запитів, у тому числі 4 – щодо затримки митного оформлення, 1 - відносно митної справи.
Нагадаємо, що поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів можна цілодобово за телефоном (044) 284-00-07. Лінія сервісу ”Пульс” працює за принципом call-back – фахівці відомства не лише приймають повідомлення від громадян, а й інформують заявника про вжиті заходи
|