За сім місяців поточного року на розгляд
до Костянтинівської ОДПІ надійшло 43 звернення від громадян, ще 14 громадян
побували на особистих прийомах у посадових осіб інспекції. Майже 63% письмових
звернень надійшли від віруючих громадян щодо захисту персональних даних та відмови
від ідентифікаційних номерів. Також, заявники зверталися з метою отримання консультацій з питань податкового законодавства. Варто зазначити, що чотири письмових звернення містили
інформацію про можливе ухилення від сплати податків.
Більше 95% звернень громадян розглянуті
всебічно, об’єктивно та у терміни, встановлені законодавством, по 2 зверненням термін
виконання не настав. За результатами
розгляду звернень по 37 заявам було направлено листи – роз’яснення, 2 звернення
направлено за належністю, 2 відкликано заявниками.
На належному рівні в Костянтинівській ОДПІ
організовано проведення особистих прийомів громадян. Начальник інспекції
приймає громадян за попереднім записом кожного четверга з 11.00 до 16.00,
заступники начальника та інші посадові особи - щоденно згідно затвердженого графіку,
який розміщено на стенді в Центрі обслуговування платників податків та на сайті
інспекції www.kogni.ucoz.ua. З
початку року проведено 14 особистих прийомів, у тому числі 11 громадян мали
можливість вирішити свої питання безпосередньо за місцем проживання чи роботи
під час виїзних прийомів.
Крім того, звертаємо увагу платників податків
на можливість отримання кваліфікованих відповідей з питань оподаткування в
режимі он-лайн від Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби
України за багатоканальним (безкоштовним зі стаціонарних телефонів) телефоном
0-800-501-007 та через офіційний сайт ДПС України: www.sts.gov.ua.
Сектор забезпечення доступу до публічної
інформації
та розгляду звернень громадян Костянтинівської
ОДПІ
|