Контакт-центр ДФС України посів друге місце в рейтингу телефонних «гарячих ліній» центральних органів виконавчої влади, після Урядового.
Рейтинг проводився Всеукраїнським громадським об’єднанням ГО «Асоціація сприяння самоорганізації населення» та Одеським суспільним інститутом соціальних технологій у 2014-2015.
Експерти оцінювали діяльність кол-центрів за трьома групами показників: «Нормативне та організаційне забезпечення роботи телефонних «гарячих ліній», «Інформаційна відкритість та доступність органів виконавчої влади щодо роботи їх телефонних «гарячих ліній»», «Якість роботи телефонних «гарячих ліній».
Контакт-центр ДФС здійснює:
-надання консультацій та інформаційно-довідкових послуг відповідно до Податкового та Митного кодексів України, законодавства з питань сплати єдиного соціального внеску та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, по телефону, з використанням електронної пошти, факсу, голосового автовідповідача - 0 800 501 007; idd@sfs.gov.ua;
-організацію роботи та надання послуг електронного цифрового підпису
-розсилку на електронні адреси платників повідомлень про зміни в законодавстві з питань оподаткування, державної митної справи, єдиного соціального внеску та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДФС;
- організовує роботу Антикорупційного сервісу "Пульс" – тел. (044) 284 00 07
- організовує роботу зі зверненнями, що надійшли з державної установи "Урядовий контактний центр".
|