За перші два місяця 2012 року до Костянтинівської ОДПІ надійшло від громадян 28 письмових звернень - заяв. Всі отримані звернення надіслані громадянами поштою.
Письмових скарг та пропозицій у січні-лютому 2012 року, як і у відповідному періоді минулого року, не надходило. Майже 90 % від загальної кількості заяв, отриманих протягом січня-лютого 2012 року, стосуються питань, пов’язаних з ідентифікаційними номерами та персональними даними громадян.
Всі звернення були своєчасно розглянуті, заявникам надані вичерпні відповіді-роз’яснення. 65% звернень розглянуто протягом 6 днів від дня їх надходження. Упродовж січня-лютого 2012 року колективних та повторних звернень не надходило.
Для оперативного розв’язання проблемних питань, що виникають у платників податків та громадян, в Костянтинівській ОДПІ працює приймальня громадян.
Протягом січня-лютого 2012 року керівництвом ОДПІ здійснено 5 прийомів громадян, що на 2 прийоми більше, ніж у відповідному періоді 2011 року.
На всі звернення громадян під час проведення особистих прийомів надані грунтовні роз'яснення, порушень термінів та порядку розгляду звернень не було.
Відділ МРР та ЗГ Костянтинівської ОДПІ
|