Протягом 2012 року на сервіс «Пульс податкової» надійшло 138 звернень від
громадян та платників податків Донецької області. Це 3 відсотки від загальної
кількості запитів, що надійшли на антикорупційний проект від платників податків
України (4 588 запитів).
Найактуальнішою темою, яка хвилювала донетчан у 2012 році була робота органів
ДПС. З цього приводу на „Пульс податкової” надійшло 61 звернення або
44,3% від загальної кількості звернень по Донецькій області. Також, у минулому році 35 громадян (або
25,4%) звернулися з приводу подання
звітності.
Актуальними темами звернень платників податків також
були:
-
перевірки
суб’єктів господарювання - 14 або 10,1
%;
-
реєстрації
платників ПДВ - 10 або 7,2 %;
-
реєстрації
платниками єдиного податку - 10 або 7,2 %;
-
інші
питання - 4 або 2,9 %.
У 2012 році
звернень, що стосувались корупційних дій було лише 4 або 2,9 % від загальної
кількості звернень на „Пульс
податкової” по Донецькій
області.
Всі звернення були розглянуті вчасно, заявникам
надано вичерпну відповідь.
Нагадаємо, що „Пульс податкової” – це пряма телефонна лінія ДПС України,
яка працює в режимі call-back, за її допомогою громадяни мають змогу напряму
звертатися до керівництва ДПС України з повідомленнями про труднощі у стосунках
з податковою, пропозиціями щодо вдосконалення роботи служби за телефоном: (044)
284-00-07.
Сектор
взаємодії із ЗМІ та громадськістю
Костянтинівської
ОДПІ
|