У січні - лютому 2011року до Костянтинівської ОДПІ надійшло 5 письмових звернень від громадян. Всі
вони стосуються контрольно-перевірочної роботи. А саме: у разі виникнення конфлікту між
громадянами – споживачами товарів (послуг) та суб’єктами підприємницької
діяльності, які в гонитві за швидкими доходами не хвилюються за якість товарів
(послуг), громадяни скаржаться на недотримання цими суб’єктами господарювання
податкового законодавства.
За аналогічний період минулого року до інспекції
надійшло 3 письмові звернення.
У січні- лютому 2011року, згідно затвердженого
графіка особистих прийомів громадян посадовими особами Костянтинівської ОДПІ, керівництвом
інспекції проведено 3 особисті прийоми
громадян, з них 1 – виїзний. При цьому, 2 прийоми проведено начальником
інспекції, 1 - заступником начальника. Розглянуті
питання стосуються заборгованості з виплати заробітної плати, декларування
доходів громадян, отриманих від надання в оренду земельних паїв, виплати заробітної плати та ін.
За відповідний період 2010року проведено 3 особисті прийоми.
Фактів порушення посадовими особами органів
податкової служби положень Закону України „Про звернення громадян” не
встановлено.
Відділ масово-розяснювальної роботи та звернень громадян Костянтинівської ОДПІ
|