З початку року працює сервіс «Пульс
податкової», створений захищати інтереси платників податків.
Основними
проблемами, з якими громадяни зверталися на сервіс, були неможливість подання
податкової звітності в електронному вигляді та недоліки в організації роботи
органів ДПС. Майже 97% звернень були
розглянуті оперативно в триденний термін. Більше 95% звернувшихся до «Пульсу
податкової» не приховували своїх персональних даних, що свідчить про зростання довіри до Служби.
Нагадаємо, «Пульс податкової» -
інтерактивний сервіс, за допомогою якого громадяни мають змогу напряму
звертатися до керівництва ДПС України із повідомленнями про труднощі у
стосунках з податковою, позиціями щодо вдосконалення роботи Служби тощо. Робота
сервісу побудована за принципом «call-back». Податківці не тільки приймають
скарги громадян, а повідомляють заявникам про результати розгляду їхніх
звернень та вжиті заходи.
Номер
телефону «Пульсу податкової»: (044) 284-00-07.
Сектор взаємодії із ЗМІ
та громадськістю Костянтинівської ОДПІ
|