Костянтинівка  ІНФОрмаційна

Меню сайту
Головна » 2016 » Листопад » 3 » У три рази зменшились звернення платників Донеччини на антикорупційний сервіс «Пульс»
10:52
У три рази зменшились звернення платників Донеччини на антикорупційний сервіс «Пульс»

За десять місяців 2016 року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» (податковий напрямок) надійшло у 3,4 раза менше звернень від мешканців Донецького регіону, ніж за відповідний період минулого року. У жовтні 2016 року надійшло 2 звернення від платників області.

Здебільшого звернення суб’єктів господарювання та громадян стосувалися питань, які виникають при наданні звітності та реєстрації податкових накладних, – 51 звернення або 47,2%  від загальної кількості звернень по області.

Крім того, платники зверталися для з’ясування організації роботи ДФС. Із загальної кількості звернень 31,5% (34 звернення) стосувалися саме цієї тематики.

Електронним адмініструванням ПДВ цікавилися 13% платників (14 звернень).

Корупційна діяльність була порушена у 4,6% звернень (5 звернень).

Перевірок суб’єктів господарювання стосувалося 1,8% звернень (2 звернення), з питань реєстрації платником ПДВ та роботи Центрів обслуговування платників – по 1 зверненню або по 0,92%.

Нагадуємо, що оператори антикорупційного сервісу ДФС «Пульс» цілодобово приймають скарги та пропозиції з приводу роботи служби а також заяви щодо корупційних дій працівників інспекцій та митних постів за телефоном: (044) 284-00-07.

Переглядів: 295 | Додав: kogni | Рейтинг: 0.0/0
Пошук по сайту
Календар
«  Листопад 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Лічильник

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz