Протягом січня-травня поточного року до Костянтинівської ОДПІ надійшло 38 письмових звернень громадян, в т.ч. 37 заяв та 1 скарга. 38 (100%) письмових звернень розглянуто в термін, з яких на 36 звернень надано роз’яснення, 1 звернення відкликано автором та 1 звернення надіслано за належністю відповідно до ст. 7 Закону України „Про звернення громадян”.
Скарга, яка надійшла у звітному періоді стосувалась видачі Свідоцтва платника єдиного податку на 2012 рік та була всебічно та об’єктивно розглянута.
В результаті розгляду факти, викладені в скарзі, не підтвердились. У своїх заявах костянтинівці не рідко звертаються з інформацією про суб’єктів господарювання, які на їх думку, займаються діяльністю без належної реєстрації або порушують законодавство щодо оформлення найманих працівників. Такі звернення свідчать про небайдужість громадян до несумлінних платників податків та допомагають податківцям наповнювати бюджет.
З початку цього року керівництвом податкової інспекції здійснено 10 особистих прийомів громадян, а саме: 3 прийоми проведено начальником та 7 - заступниками начальника ОДПІ.
Особисті прийоми громадян обов’язково проводяться з дотриманням затверджених графіків.
Слід зазначити, що для упередження надходження повторних звернень громадян серед платників податків постійно проводиться активна масово-роз’яснювальна робота. Зокрема, організовуються та проводяться семінари, в місцевих засобах масової інформації розміщуються відповідні інформаційні матеріали, готуються сеанси телефонного зв’язку «гаряча лінія».
Відділ взаємодії із ЗМІ та громадськістю Костянтинівської ОДПІ
|