«Електронний кабiнет платника» (далi – ЕКП) – сервiс за допомогою якого здійснюється взаємодія органів ДФС та платників податкiв у режимi реального часу та який сприяє правильному i зручному обчисленню та своєчаснiй сплатi податкiв i зборiв (обов’язкових платежiв).
Знайти ЕКП можна за адресою cabinet.sfs.gov.ua, а також на офіційному веб-порталі ДФС України.
ЕКП складається із двох функціональних частин:
1. відкрита (загальнодоступна).
2. приватна (особистий кабінет).
Через відкриту частину ЕКП доступні такі можливості для платника (громадянина):
1. Ознайомитись з останніми новинами (нововведеннями) ЕКП.
2. Скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними: - дані про взяття на облік платників; - реєстр срахувальників; - дані реєстру платників ПДВ; -реєстр платників єдиного податку; - інформація про РРО; - інформація про книги ОРО; - дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального.
Робота у приватній частині (особистий кабінет) здійснюється з використанням електронного цифрового підпису.
Електронний цифровий підпис можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.
Після ідентифікації особи в залежності від типу платника доступні наступні розділи:
1. Новини.
2. Інформація з реєстрів.
3. Податковий календар.
4. Бланки податкової звітності.
5. Декларація про майновий стан.
6. Контакти та адреси центрів обслуговування платників (далі – ЦОП).
7. Облікові дані платника.
8. Звітність.
9. Вхідні/вихідні документи.
10. Листування з органами ДФС.
11. Подання заяв, запитів для отримання інформації.
12. Стан розрахунків з бюджетом.
13. Реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних.
14. Сервіси системи «Електронного адміністрування ПДВ» (СЕА ПДВ) для платників ПДВ).
15. Сервіси системи «Електронного адміністрування реалізації пального (СЕА РП).
|